1.Accountingin henkilökohtainen ja paikallinen palvelu tukee yrityksesi kasvua
17.04.2024Paikallisuus, ystävällisyys ja asiantuntijuus ovat 1.Accountingin vahvuuksia. Autamme yrityksesi kasvun tielle uusimmilla digitaalisilla ratkaisuilla ja inhimillisellä otteella.
Yrittäjäkaksikko Minna Hellman ja Kirsi Juusela tiimeineen on toiminnan alusta lähtien panostanut asiakkaiden yksilölliseen kohtaamiseen. Asiakaspalvelu on arvojen ja toiminnan ytimessä.
– Pyrimme siihen, että asiakkaalla on aina vastassa tutut kasvot. Oma, nimetty yhteyshenkilösi tuntee yrityksesi taustat ja tiedot, jolloin asiointi sujuu saumattomasti, Minna kuvailee.
Helmikuussa toteutuneen yrityskaupan ja lisäresurssien myötä 1.Accounting on saanut uutta tuulta purjeisiinsa.
– Nyt kun meillä on niin sanotusti laajemmat hartiat, asiakkaamme pääsevät hyötymään sekä läheisestä, paikallisesta palvelutavastamme että Accountorin digitaalisesta järjestelmäkehityksestä. Parempien resurssien ansiosta pystymme entistä paremmin tukemaan asiakkaitamme taitolajissamme, eli kasvussa, Minna korostaa.
Tarjoamme laajempia palvelukokonaisuuksia ja parempia ratkaisuja
Accountorin mukanaan tuomien digitaalisten ratkaisujen myötä voimme palvella asiakkaitamme laadukkaammin. Pysymme kehityksen kärjessä taloushallinnon eri osa-alueilla varmistaen parhaat palvelut asiakkaillemme.
– Erityisesti HR-palveluissa meillä on nyt käytössämme tehokkaampia ratkaisuja, joihin meillä ei aiemmin ollut mahdollisuuksia. Myös laajempaan lakipalveluiden tarjontaan tulemme saamaan vahvistusta Accountorin myötä, Minna valottaa.
1.Accountingilla on käytössään alan nykyaikaisimmat ja moderneimmat ratkaisut, jotka takaavat sujuvan asiakaspalvelun ja mahdollistavat asiakkaiden kasvun.
– Tietoturva on aina ollut tärkeä asia 1.Accountingissa, ja nyt siihenkin voidaan panostaa enemmän. Haastava maailmanpolittiinen tilanne lisää yleisesti tietoturvariskejä, joita voimme torjua tehokkaasti Accountorissa, Kirsi tähdentää.
Mittaamme asiakaskokemusten onnistumista
Kirsiä ja Minnaa on aina motivoinut asiakkaan ongelmien ratkaiseminen. Siten he ovat onnistuneet voittamaan asiakkaidensa luottamuksen, vuosi toisensa jälkeen. Suuri osa 1.Accountingin asiakkaista on tullut nimenomaan tyytyväisten asiakkaiden suositusten kautta.
– Käymme joka kuukausi läpi asiakkaiden palautteita ja mittaamme asiakokemusten onnistumista. Se on auttanut meitä tekemään tarvittaessa korjausliikkeitä, Kirsi kertoo.
Asiakkaiden kuuntelu on 1.Accountingin palvelun laadun kulmakivi. Palautteet auttavat sekä kehittymään että motivoivat arjen työssä.
– Kirjanpitäjämme ja palkanlaskijamme saavatkin runsaasti positiivista palautetta. Asiakkaan sanoja lainatakseni he todella tekevät töitä ”sata lasissa” asiakkaan eteen, Minna sanoo.
Digitalisaatio mullistaa työskentelyn
Taloushallinto on jo pitkään ollut murroksessa automaation lisääntyessä. 1.Accountingissa on ennakoitu tulevaisuuden muutoksia konsolidoituvalla taloushallinnon alalla.
– Tekoälyratkaisut ja koneoppiminen muuttavat taloushallinnon prosesseja radikaalisti. Kehityksen myötä kirjanpitäjien työnkuvat muuttuvat vääjäämättä. Accountorissa voimme tarjota ammatillisen kehittymisen mahdollisuuksia laajemmalla skaalalla, Kirsi lupaa.
Uuden konsernin sisällä 1.Accountingin asiantuntijat voivat vahvemmin itse vaikuttaa oman työnkuvansa kehittymiseen tulevaisuudessa. Tämä lisää entisestään tiimiläisten korkeaa työtyytyväisyyttä ja sitoutumista yritykseen.